بررسی همزن هنریچ مدل KM 8078

ارائه لوازم برقی و آشپزخانه

بررسی همزن هنریچ مدل KM 8078

۴ بازديد
همزن هنریچ ، دستگاه ورز دادن، دستگاه همزن، 3 لوازم جانبی، موتور 1400 وات، کاسه مخلوط کن استنلس استیل XXL 8 لیتری، درایو فلزی، کلید روشنایی، موجود در 7 رنگ.

همزن هنریچ مدل KM 8078 برای هر علاقه مندان به آشپزی و پخت و پز، کمکی عالی برای هر روز است. دستگاه ورز دهنده مجهز به قلاب خمیر، قلاب ورز دهنده و همزن قوی است. با دستگاه خمیر Heinrich نه تنها در زمان صرفه جویی می کنید، بلکه برای هر پروژه پخت و پز و پخت کاملاً مجهز هستید.

دستگاه خمیر زنی دارای موتور قدرتمند 1400 وات با سیستم اختلاط سیاره ای می باشد. لوازم جانبی در محور خود می چرخند و به لبه کاسه می رسند. این اختلاط کامل خمیر را تضمین می کند.

بسته به نیاز شما، اتصالات مختلف را می توان از طریق یک سیستم گیره سریع مبادله کرد. همزن برای دستور العمل های سبک مناسب است، قلاب خمیر برای همه انواع خمیر مناسب است و قلاب همزن هم زدن یکنواخت مواد را تضمین می کند.

ویژگی های بارز این دستگاه عبارتند از: کاسه فولاد ضد زنگ 8L XXL، 6 تنظیم سرعت + عملکرد پالس، سوئیچ روشن حلقه LED، کانکتور فلزی برای اتصالات، قفل ایمنی برای باز و بسته شدن صحیح، گیربکس فلزی مقاوم، شامل سه اتصال مختلف و پوشش محافظ پاشش پاشش.

دستگاه مجهز به محافظ اضافه بار و گرمای بیش از حد است که از شما در برابر عملکرد نادرست یا بار بیش از حد محافظت می کند.
منبع:
https://www.bol.com/nl/nl/p/heinrich-s-hkm-8078-keukenmachine-1400-watt-xxl-roze/9300000026035914/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.